
حالا اینجام ساکتم نشستمxa0 کنار همین رود که می گذره زندگی ، خاطره ، امید xa0نمی دونم سایه ها می آن می رن xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 راستی یک بادباک دارم کسی می تونه آسمون رو نشونم بده ...
ادامه مطلب